Mullemeck bygger harley chopper forts 18

Nu har vi kommit tillbaka från halmstad och det va fint med ett litet break i vardagen. Det har ju varit ett riktigt kanonväder! Idag har jag införskaffat mig ett sprillans nytt GEL batteri till choppern. Det är alltid lika bra att köpa ett gel batteri då det håller mycket längre och har bättre kapacitet. Skönt att ha ett batteri att utgå från när man bygger el-system oxå. Sen har jag fixat en oljefilter hållare. kan ju vara bra att ha när man ska fixa oljan =)

jag har testat distansen jag svarvade och självklart så satt den som en smäck!! =) så nu är drivningen helt klart kan man säga!

tyvär hade inte fästet till oljetanken kommit, det hade inte ens blivit beställt. men jag har ju lite annat att pyssla med så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0