Mullemeck bygger harleychopper forts 15

Idag har det inte hänt så värst mycket. jag har städat lite i min mini verkstad för det började se för j*vligt ut rent ut sagt. snubblar runt där hela tiden och det är inge kul. har man dåligt med plats så får man försöka hålla ordning. När detta hojbygge är klart ska jag inte ha något så lågbudjet som trälappar under hojen utan en riktig lyft. Med tanke på hur mycket jag mekar så är det värt att investera lite. Slår tårna i dom hela tiden å slår halvt ihjäl mig =)

jaja, jag har i alla fall mätt lite mer på bakhjulet och ritat en ritning så jag kan göra den sista distansen. Försökte få liv i det batteri jag fick med bland alla andra gjrejer men det gick tyvär inte att väcka till liv igen. Batterier som står i flera år brukar inte vara så mycket att hoppas på men det va ju i alla fall värt ett försök.


shit..... inga bilder denna gång!!!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Ruttet med inga bilder darling ;-)

Duktigt att du städade i alla fall, fast du höll på att slå ihjäl dig samtidigt.

Puss

2008-07-23 @ 08:53:57
URL: http://wemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0