Monoshocker forts 10

Jag håller på för fullt att snickra på fästet för stötdämpare och sadel. Jag har fått göra lite urtag för stötdämparen och lite finputsning på konstruktionen. Sen har jag tänkt om angående oljetanken... min idé har varit att ha den framför motorn vid främre ramrören i horisontalt läge....den hamnar nog lite lågt plus att det känns bättre att ha den vertikalt istället. Så idag har jag börjat att ändra placeringar på anslutningarna. Jag funderar starkt på att dra kopparrör istället för slang... lite sexigare =) Jag va på biltema (usch) och inhandlade gummibälgar till framgaffeln.

Ja som ni ser så jobbas det en hel del men det är inte så mycket att visa så det blir lite tid mellan uppdateringarna.... det är mest slipa.... svetsa..... slipa.... svetsa och sen kapa lite efter det..... och sen svetsa igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0