Monoshocker fort 19

Jag har haft en insperations svacka ett tag här under jul pga olika saker. men jag ska försöka ta mig i kragen och göra lite och uppdatera. Jag va ute en sväng idag och pysslade en sväng. Jag har punktat ihop avgasrören som inte riktigt blev som jag tänkt men ändå så blev dom riktigt balla. är inte riktigt klar med dom men det mesta. Hade tänkt kunna skarva på några ljuddämpare på dom för besiktning sen oxå.

hann kapa framskärmen oxå, den ska breddas 4,5 cm för att rymma det feta framhjulet. sen ska den trimmas till


Kommentarer
Postat av: PeterW

Nu får du sluta löka :p



Snart är det vår, innan dess skall det väl bli klart!



;-D

2009-01-15 @ 15:17:44
Postat av: Henke

Får faktiskt hålla med, har väntat hur länge som helst på uppdatering...... :-)

2009-01-19 @ 00:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0